دانلود آهنگ جدید احسان غیبی باید بگذره [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی باید بگذره

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی باید بگذره

نویسنده : ، موضوع : تک اهنگ , احسان غیبی , , دو شنبه 21 مهر 1393 , 23:3 ارسال شده , 726 بازدید

 

 

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی باید بگذره

 

 

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ جدید احسان غیبی  باید بگذره

همینکه که تو میتونی ترکم کنی نشون میده که باید بذارم بری

نباید یه لحظم بهت شک کنم تو دنبال از عشق من بهتری

پشیمونم از اینکه موندم به پات به پایه قراری که زیرش زدی

چجوری تونستم تحمل کنم حضور تورو با یه دنیا بدی

باید کلی از رفتنت بگذره تا برگرده احساسه آرامشم
محاله که خوابم به چشمام بیاد با عطرت که جا مونده رو بالشم
باید کلی از رفتنت بگذره هنوزم به تنهایی بد عادتم

میمونم تو لاک خودم تا کسی نفهمه چه اندازه ناراحتم

شعر آهنگ جدید احسان غیبی باید بگذره

منو بدتر از این میخواستی نشد نتونستی کاری کنی دق کنم

با عشقی که بیخود حرومت میشد میشد نصف دنیارو من عاشق کنم

با هر کاری خواستی عذابم بدی میخواستی که راحت بذارم برم

ولی فک نکردی از عشق یه عمر چجوری میشه یک شبه بگذرم

باید کلی از رفتنت بگذره تا برگرده احساسه آرامشم
محاله که خوابم به چشمام بیاد با عطرت که جا مونده رو بالشم
باید کلی از رفتنت بگذره هنوزم به تنهایی بد عادتم

میمونم تو لاک خودم تا کسی نفهمه چه اندازه ناراحتم

حواسم بهت بود هر ثانیه نفس میکشیدی خبر داشتم

با هر چی شنیدم ندیدم ازت نشد غیر از این باشه برداشتم

با اینکه هنوزم دلم پیشته گذشتم من از خیر این رابطه

نذاشتی یکم داغ من سرد شه که دیدم یکی دیگه همراهته

باید کلی از رفتنت بگذره تا برگرده احساسه آرامشم
محاله که خوابم به چشمام بیاد با عطرت که جا مونده رو بالشم
باید کلی از رفتنت بگذره هنوزم به تنهایی بد عادتم

میمونم تو لاک خودم تا کسی نفهمه چه اندازه ناراحتم

 

 
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم